casting, preselectii, lansare, promovare, productie, manager, impresar artisti

Management Artistic/ Manager artisti/ Impresariat artistic/ Impresar artisti/ Reprezentare Artisti

Managementul artistic nu inseamna numai calitatea de reprezentant al artistului in relatiile de productie, promovare sau colaborare ale acestuia, ci inainte de toate competenta si intuitie, profesionalism si inspiratie plus multa creativitate.
Managerul trebuie sa fie in primul rand un bun constructor si un bun strateg, trebuie sa dea permanent dovada de spirit organizatoric si bineinteles conexiuni in industria muzicala cu toate ramificatiile ei.

management-artisti

Managerul trebuie sa inspire incredere, sa fie convingator si loial, trebuie sa-si asume responsabilitati pe care sa le poata duce la bun sfarsit cu succes si competenta.

Constructia unei cariere artistice este un proces complex, elaborat si de durata. De multe ori rezultatele nu sunt cele asteptate sau succesul intarzie sa apara. Nu exista garantii, nu exista o „reteta a succesului” iar costurile sunt semnificative si evolueaza permanent.

Sistematic sunt necesare reevaluari ale strategiei, adaptari si completari ale bugetului, permanent apar situatii neprevazute, permanent concurenta „iti sufla in ceafa”…

Se intampla (si nu de putine ori ) ca ceea ce realizezi sa nu fie intotdeauna de succes, pe gustul publicului sau al profesionistilor in domeniu, cu toata munca, competenta si investitiile facute.

Raspunderile ca si riscurile sunt mari si trebuie asumate, surprizele sunt la ordinea zilei, in „spatele cortinei” nu exista fair-play iar locurile fruntase dupa ce ca sunt foarte greu de atins sunt intotdeauna imposibil de pastrat…asta inseamna showbiz…